poniedziałek, 4 marca 2019

Kartka ślubna.

Koleżanka poprosiła o kartkę na ślub syna.
Miała być w czerwieni i granacie z dodatkiem bieli, bez patetycznych cytatów z kieszonką na kasę.
Myślałam, zamawiałam papiery, aż skurczył mi się czas.
Wczoraj musiała powstać.
No i zrobiłam  karteczki. Jedną przestrzenną w formie książki.




Następne 4 kartki to karteczki płaskie do koperty nie do pudełka. Każde z kieszonką na prezent ;-)




Po przyklejeniu ramki zostawiłam kartkę w pozycji pionowej i ramka troszkę spłynęła ;-)




Do syna koleżanki pojedzie pierwsza kartka !
Reszta kartek będzie leżała w pudełku, aż znajdzie się ktoś, kto je wykorzysta.

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :) sliczna ta sukienusia z tiulu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś, kiedyś, bo przecież się przyda kupiłam taką parę młodą na piku ;-)

      Usuń
  2. Sliczne karteczki. Bardzo fajny motyw z tymi ptaszkami na drzewie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki!
    Ta pierwsza bardzo elegancka, zrobiona na bogato :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta właśnie została wybrana przez koleżankę

      Usuń
  4. Bardzo fajne, serdecznie pozdrawiam Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu cudne wszystkie , ale ta pierwsza wymiata , jest rewelacyjna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszej się przyłożyłam ;-)Chociaż myślę,że pozostałym potrzeba troszkę dodatkowych ozdób np. perełki i zmienią się na lepsze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystko śliczne Basiu, a najbardziej zachwycam się tiulową sukienką i białymi różami na granatowym tle. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wykrojnik Sizzixa to mój ulubiony.Tiulowa sukienka rzeczywiście ozdobiła mi całą kartkę(to gotowy przydaś).
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Prześliczne kartki, Basiu. Też wybrałabym pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, podziwiam (ja mam kłopot ze zrobieniem jednej ślubnej), zrobiłaś tyle pięknych kartek :) Gdyby mi kazano wybierać to dla mnie nr.1 jest kartka w formie książeczki ... bardzo podoba mi się też kartka z drzewem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danko.
      W formie książki będę robiła dwie urodzinowe. Ta forma bardzo się spodobała.

      Usuń
  9. Bardzo ładna i elegancka kartka (pierwsza). Ale w czerwieni też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki! Dla mnie także pierwsza jest ta numer jeden.
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń