poniedziałek, 21 stycznia 2019

Rękodzieło na UUTW

W naszej grupie są dziewczyny interesujące się różnymi technikami rękodzieła. Razem z współprowadzącą tę grupę Niną próbujemy tak organizować zajęcia by zainteresować nimi jak najwięcej uczestniczek spotkań.
Ostatnio udało mi się z czekoladownikami. Ozdabianie ich cieszyło się dużym zainteresowaniem. Rozprowadziłam prawie 6o baz :-)
Na jutro obie przygotowałyśmy proste karteczki walentynkowe. Posiłkuję się filmami opublikowanymi na YouTube.
 Oto moje dwie kartki




Nie mogę się zdecydować jaki dać napis, mam dwa do wyboru, a może  znajdę jeszcze inny.
Nie wiem jeszcze z jakiej okazji zostanie podarowana.


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Potrzebne mi ono, bo moje kartki troszkę mało walentynkowe ;-)

      Usuń
  2. Fajne inspiracje, Powodzenia Basiu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, podziwiam Twoja aktywność. To wspaniale dzielić się swoimi umiejętnościami z innymi. Życzę udanej atmosfery podczas wspólnego, twórczego działania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, prześliczne karteczki, szczególnie ta pierwsza.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Walentynkowe kartki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inicjatywa. Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń