wtorek, 14 sierpnia 2018

Wyzwanie sierpniowe 8/12

U Inki rogaty już 8 raz wzywa do liftowania karteczek
Kuszą mnie wszystkie, a najbardziej kartka Majki -MakaArt. Warstwy i  mało świąteczna niezbyt bogata kolorystyka to coś co właściwie mnie przeraża.
No cóż trzeba wziąć się za bary z tym wyzwaniem.



 
I teraz moja karteczka.

 Po pierwszych komentarzach stwierdziłam, że przydałoby się więcej zdjęć. Co ciekawe przy wieczornym świetle zdjęcia wyszły w kolorze bardziej realnym.





Po obejrzeniu mojej kartki napiszcie proszę co o niej sądzicie.
Proszę o kilka słów, żebym mogła w odpowiedzi na komentarze pisać coś więcej, a nie tylko "dziękuję" i  "pozdrawiam".

16 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba Twój lift Basiu ! Zachwycające warstwy ,odcienie szarości i oczywiście pejzażyk zimowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory bardziej brązowo-beżowe. Z warstwami walczyłam całe wczorajsze popołudnie. Chciałam wielowarstwowości, ale bez kostek dystansujących. Użyłam je tylko przy jelonku. Wszystko inne wyrównywałam tekturkami.

      Usuń
  2. Basiu, a mnie się podoba to, że użyłaś głównie różnych odcieni brązu i beżu, przez co warstwy wydają się jeszcze bardziej widoczne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, bałam się, że kolory są zupełnie niewidoczne. Trudno było mi zrobić zdjęcie. Może jeszcze jakieś dodać?

      Usuń
  3. Podoba mi się. Wszystko na tej kartce pięknie ,,gra,, no i wszystko co na niej jest bardzo lubię - warstwy, dużo warstw, zgięte papiery, kolory ...
    Też zazwyczaj używam tekturek zamiast kostek (chwilowo mam tylko 3mm a te są za wysokie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę. W tej pracy wszystkie tekturki które użyłam są częścią pracy tzn wszystkie są postarzane. 3 mm to rzeczywiście wysoko,kupiłam takie w Actionie.

      Usuń
  4. Szalenie lubię takie kartki... oglądać :)
    Nie umiem szarpać, a jak chlapię czymś, to mam wrażenie że bardziej pobrudziłam, niż upiększyłam. Twoja jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo robiłam karteczki z wzorami wyszywanymi krzyżykami. W końcu, mimo że dosyć ładne zaczęły mnie nudzić. Teraz robię mniej kartek ale próbuję różnych technik.Może to szarpanie mnie wciągnie :-) Chlapania boję się bardzo, zdarza się że gotową kartkę po chlapaniach wyrzucam .
      Dziękuję za "idealna"

      Usuń
  5. Ja uwielbiam takie kartki! Cudny lift!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Duzo warstw zmieściłaś i wszystko ze sobą spójne. Piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu lift wyszedł rewelacyjnie! I warstwy i kompozycja, te wystające sniezynki i koronka,... I na koniec rogacz! No super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Muszę przyznać, że bardzo z karteczki jestem zadowolona. Nieczęsto się to zdarza.

      Usuń
  8. Ślicznie dobrane kolory! Dzięki nocnemu pejzażykowi kartka nabrała głębi - magicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń