czwartek, 22 grudnia 2016

Październik w grudniu .

Ostatni miesiąc u Ani.
Zabawa była przednia , Aniu dziękuję !

1. Banerek - jest
http://iwanna59.blogspot.com/2016/12/kartki-przez-cay-rok-grudzien.html
klikaj w banerek
Większości kartek zrobionych w zabawie całorocznej  u Ani już nie mam. Rozdawanie karteczek rozpoczęłam na początku grudnia ( mikołajki), potem było wysyłanie via poczta z życzeniami bożonarodzeniowymi. Teraz rozdaję jeszcze resztę kartek składając życzenia osobom nie kartkującym. Mam znajomą, która święta obchodzi 7 stycznia, jej się jeszcze kartki przydadzą.

2. Zdjęcie całości wykonanych kartek  ?
Zdjęcie mam takie jakie mam i je właśnie pokażę, a wszystko to dlatego, że wpis Ani odłożyłam do przeczytania na później i polecenie o zdjęciu całości wykonanych kartek  przeoczyłam ;-)


3. W grudniu zrobiłam kartki październikowe.
Kartka wg mapki

Skarpeta świąteczna

Ozdobna ramka

Ta karteczka wygląda na niedokończoną. I tak właściwie jest, w najbliższym czasie będzie mi potrzebna karteczka dla dziecka i chyba ta będzie dobra, dodam napis i może coś jeszcze ;-)

Post musiałam edytować, bo zapomniałam dodać kolaż .


http://iwanna59.blogspot.com/2016/10/kartki-przez-cay-rok-pazdziernik.html
klikaj w banerek

28 komentarzy:

  1. Piękne kartki!:) Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, Basiu!
    Życzę Ci cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serce skradła kartka ze skarpetą. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam , że tego wykrojnika nigdy nie wykorzystam.
      Radosnych Świąt.

      Usuń
  4. Basiu, piękne kartki.
    Pozdrawiam i życzę Ci radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu cieszę się, zę dobrze się bawiłaś w karteczkowej zabawie. Miło mi było gościć Cię u siebie. Mam nadzieję że i w II etapie będziesz się bawić.
    Kartki śliczne zwłaszcza ta z Mikołajem mi się bardzo podoba.
    Życzę Ci zdrowych , pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych, oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie i nie zapomnij nakarmić żabki bo głodna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , zapomniałam o kolażu i żabce!
      Wszystkiego najlepszego Aniu.

      Usuń
  6. Wspaniała zabawa :)
    Wszystkie karteczki zachwycające Basiu...zdrowych i Wesołych Świąt Ci życzę :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basie, karteczki śliczne Ci wychodzą.
    Pozdrawiam i życzę Pogodnych Świąt, spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół oraz radości na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, jeszcze dużo im brakuje ;-)
      Radosnych Świąt.

      Usuń
  8. Prawdziwy wysyp karteczek u Ciebie:) Zdrowych spokojnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki super i dobrze, że się rozeszły.
    Życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiegana, zaganiana zapomniałam o kilku osobach, ale może blogowe życzenia też się dobrze sprawią.
      Radosnych Świąt.

      Usuń
  10. Przepiękne karteczki:-)
    Basiu, zdrowych i spokojnych świąt Ci życzę:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję!
    Nie wiesz jak to jest z talentem, wystarczy mały ułamek talentu, reszta to praca i praca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślności w nowym roku :-) Kartki zrobiłaś przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że też wybrałaś październik :)
    Wszystkie kartki piękne ...

    Basiu, Samych Dobrych Chwil w Nowym Roku Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kartki ,zwłaszcza ta prezentowa :-))) Zdrowia ,wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2017 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń