sobota, 6 sierpnia 2016

Skoro lato, to ... Żagle i morze.

Burza na morzu, wicher dmie.
Za chwilę bałwan odezwie się.
A tym bałwanem będzie ten,
Kto pierwszy odezwie się.
Znacie ten wierszyk? Ja go pamiętam z kolonii. Wieczorem , gdy powinna trwać już cisza nocna mówiłyśmy go na sali . Czekając która pierwsza odezwie się wszystkie zasypiałyśmy.
Tak mi się powspominało, gdy wyszywałam wzór do pracy na wyzwanie u Ewy.

http://hubka38.blogspot.com/2016/07/skoro-jest-lato-to.html
klikaj w banerek

Tym razem na wyszyciu wzoru się skończy. Wykorzystam go kiedyś, gdzieś !


Jacht wyszyłam na białej , plastikowej kanwie. Podobał mi się dopóki  go nie wycięłam. Po wycięciu zrobił się bardzo smutny.f

I tylko taki wpis chciałam wczoraj wrzucić na bloga, gdy zupełnie przypadkiem spojrzałam na kaseton z pamiątkami z wyjazdów. Na malutkiej półeczce stał papierowy statek, wiedziałam już co powstanie na wyzwanie do Ewy.




Po edycji dodaję jeszcze jedno zdjęcie. Jest na nim materiałowa wstążka;-)


Jeszcze tylko wyślę zdjęcie do Ewy i mogę się brać za następne wyzwanie. Temat już Ewa podała.

Dziękuję za komentarze. Wyprawa do Kamienia Pomorskiego była rzeczywiście świetna.
Wracając do poprzedniego wpisu. Ten mały domek to domek dla kaczek. Pływają obok, ale tak bardzo padał deszcz ;-)

29 komentarzy:

  1. Burza na morzu, wicher w komnacie,
    Kto się odezwie, ściągamy gacie ;)

    Ja też w temacie morza. Podoba mi się ta lodeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyka nie znałam :-)
      Wzór łódeczki jest ze strony dla przedszkolaków.

      Usuń
  2. Tak wierszyk pamiętam :) za to ten z gaciami jakos mi się nie kojarzy, ale jest świetny;) zarabista okładka ci wyszla Basiu, bałwany na niej szaleją; ), a haft jeszcze gdzieś wykorzystasz. Domek dla kaczek powiadasz, fajny pomysł :) udanego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, gdzie ja słyszałam,że to domek dla kaczek, może to tylko skojarzenie, bo kaczek było tam mnóstwo. w internecie nic nie znalazłam;-)

      Usuń
  3. Na talerzu leży wesz!
    Kto pierwszy krzyknie, ten wesz łyknie.
    Kto drugi powie, ten wesz ma w głowie!
    Działało :)))
    Praca cudna. Taka podróżniczo-morska:)
    Lecę do Ewy zobaczyć następne zadanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i masz świetny notatnik na wakacyjne zapiski :)
    A hafcik z pewnością wykorzystasz na jakimś radosnym tle.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notatnik na wierszyki o morzu ;) ;)

      Usuń
    2. Pomysł ze słoneczkiem i radosnym tłem jest świetny, dziękuję.

      Usuń
    3. Chyba aż tyle wierszyków nie znajdę, tzn wierszyków dla dzieci, wyliczanek !

      Usuń
  5. Basiu, wierszyk o bałwanie znam, a jakże:)
    A notesik pierwsza klasa i będzie gdzie umieścić wspomnienia z wakacyjnych wypadów.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku obiecuję sobie,że taki dziennik z wyjazdów wakacyjnych będę prowadziła, na obietnicach się kończy
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Ślicznie ozdobiłaś notesik Basiu :)
    Haft wykorzystałabym na karteczkę, myślę, że gdybyś dodała kilka kolorowych elementów np. żółte słoneczko to haft ożywiłby się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pomysłów na wykorzystanie haftu się pojawiło,że za słoneczko podziękowałam Iwonie, a to tobie podziękowania się należą :-)

      Usuń
  7. Letnie wspomnienia to takie gromadzenie energii słonecznej pory roku. Przyda się na zimowe, długie wieczory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, milo wspomina się takie wyjazdy, nawet gdy w czasie wycieczki pada deszcz.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetnie Basiu :) A ten sam wzorek ze statkiem to ja robiłam szydelkiem jako kuchenna łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ! Ja tez mam gazetkę z łapkami kuchennymi i z niej wzięłam ten wzorek !

      Usuń
  9. Albumik Basiu świetny, a ten hafcik z żaglóweczką też jest bardzo ładny i na pewno kiedyś znajdzie zastosowanie. Tematy Hubki do łatwych nie należą, zawsze muszę się strasznie nagłówkować
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę, dobrze że Ewa każe troszkę pogłówkować!
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Uroczy hafcik,fajny taki morski. A notesik świetny. Poczytałam sobie te wierszyki "na en" świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami pod wpływem tych wierszyków sen wcale nie chciał nadejść!

      Usuń
  11. Pięknie! A haft naprawdę cudowny - nie jest smutny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Może haft do nieodpowiednich papierów przykładałam.

      Usuń
  12. Cudowny notesik Basiu ! Odliczam czas i 25 jadę po dobrą energię ! Dziękuję za wierszyk dawno zapomniany przywołał miłe wspomnienia!!! Ściskam mocno ❤

    OdpowiedzUsuń