czwartek, 27 czerwca 2013

To było ...

Niestety, to było już jakiś czas temu.
Zapomniałam o tym,że Antoni mnie wylosował  i że dawno już dostałam paczuszkę :-)

Czy też tak czasami macie, że po głowie chodzi natrętna myśl; co to ja miałam zrobić ?
Obudziłam się dzisiaj skoro świt i ...
Już wiem, nie podziękowałam na blogu Monice z Szafranowych Tworów za przesyłkę.
Co tam przesyłkę, pakę wszelkiego dobra papierowo-przydasiowego ;-)

 Na tym zdjęciu bardzo nieudolnie próbowałam pokazać wszystko, ale tak się porządnie nie dało;-)

 A więc (dobrze,że to nie lekcja j.polskiego) dostałam duże papiery , małe papiery, dodatki do wycinania i druki. Prawie niepoliczalne to wszystko jest, bo tego tak dużo!

A tu jest "wszystko". O cokolwiek mnie spytacie, odpowiem dostałam ;-))))
Dziurkacze, duży narożny, mały zawijasek, duży kwiatek (chciałam sobie taki sprawić) i mały wyciskacz kwiatuszka (nawet nie wiedziałam,że takie istnieją;-)). Kuleczki, druciki, tabliczki, kwiatki,pręciki, listki, pół perełki i inne błyszczące różności do naklejania, tagi, koperty, różne powycinane formy, wstążki, sznureczek, klamerki, tusz, taśma ...
Uff, część wymieniłam .

Moniko!!! Dziękuję Tobie i tej Maleńkiej Rączce, która mnie wylosowała.

10 komentarzy:

  1. No pięknie - to do pracy!!!
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz farta do prezntów. Gratulkuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ się cieszę, że Ci się podoba :) teraz czekamy na cudności, które stworzysz :) pozdrawiamy ciepło i buzi od Antosia! co prawda na razie daje buzi z otwartą buzią ;) ale za to bardzo chętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słodkości dostałaś , aż oczy się świecą na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności otrzymałaś:) Gratuluję:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty :) Rzeczywiście wiele tego :)

    OdpowiedzUsuń